Monday, March 21, 2011

21.03.11 klotsid ja krokii




Hommikul toodi kütteklotse. Palkasin alt kaks parmu neid kuuri kandma, nad palusid avanssi, andsin 5 EURi ja kui nad siis mõneks ajaks kadusid, siis läksin närvi. Nagu ma ikka pisiasjade peale. Aga nad hakkasid üliaeglaselt siiski klotse tassima.

Läksin kooli, et arveid maksta (nett oli juba väljas) ja osaleda õpetajate krokiis. Eelmisel aastal lõpetanud Elar oli modelliks. Osalesid Lea Malin, Riho Kall, Epp Katus, Ove Kalde, Tiina Kuus, Eve Teesaar ja mina.

Kolm poosi tulid mul päris hästi välja. Lea vahepeal õpetas. Elariga läks pikaks aruteluks edasiõppimise teema, kuna ta tahtis minna arhitektiks studeerima. Sain teada, et arhitektid on 3. , 5. ja 7. järgu tasemega ja TTÜ õpetab ainult 3. järgu omi. Et konkurss on tihe, kuna on arhitektide ületootmine.

Helistas Krista Sokolova, kes polnud oma magistritöö tekstiga rahul aga ei julgenud seda mulle saata ka. Kiitis mu Facebooki armumise-postitust.

No comments: