Thursday, December 24, 2015

11. -- 19 november 2015 Maahingamispäeva kujundamine

Maarja Pärtna sadab mulle õnneks meeldetuletus-emaili, et kuidas mul Martin Vabati "Maahingamispäeva" kujundamine edeneb. Mul pole midagi tehtud!  Hakkan ruttu pihta. luban nädalaga valmis saada.
Vabati luuletused on lihtsad, siirad kohati naiivsed. Otsustan julgelt peale minna. Otsin üles posu vanu umbes 60 -- 40 aasta vanuseid nudistide fotosid. Loen luuletuse läbi, mõtlen, millise pildiga võiks illustreerida. Siis töötlen Photoshop CS2- ga ja hiljem panen kokku Illustrator CS2-ga, kuna neil on mingeid vanu funktsioone, mida hilisematel pole. Raamatu panen kokku Indesign CS2-ga. Teen umbes 15 -- 16 illustratsiooni. Mind mõjutavad Salvador Dali ideed, mille kohta olen hiljuti lugenud.
Ahhaas mul õnneks eriti koormust pole. Minuga ühte stuudiosse on pandud üks Kusehariduskeskuse neiu, turismikorralduse praktikant, kes peab FBs Ahhaale reklaami tegema.

No comments: