Wednesday, December 30, 2015

14. detsember 2015 Martin Lazarev

Kunstikoolis organiseeris Janika Nõmmela meile Skype ühenduse Brasiilias elava Martin Lazareviga. Martin käsi Kunstikoolis 90ndatel ja vist õppis mööbli restaureerimist. Mina teda ei tundnud aga Martiini jt. küll. Ta oli ka tuntud graffitymees toona.
Aga nüüd on ta ammu Brasiilias vabakutseline kujundaja.
ML meenutas olekult ja välimuselt veidi Hando Tamme, selline ladna ja rõõmsameelne tüüp. Rääkis segamini igasugu asju, küll tööst reklaamifirmades, küll vabakutselise mõnusid, küll toredast elus Brasiilias: "Teate, siin tuntakse uhkust, kui saadakse sulle rohkem maksta!"

Lea andis mulle ERMi aastaraamatu 58. numbri, millele mina pidin nagu kaane kujundama aga siis Jane Liiv loobus. Aga kaas oli siiski kujundatud peaagu täpselt nagu mina olin Jane Liivile saatnud, lihtsalt väikeste erinevustega. Vat kus.