Wednesday, October 12, 2011

09. 10.10.11 CE (täiendet)



Viisime lapsed Viivele hoida ja sõitsime Võrumaale külla CE-e. Kristiina, varasemalt ka kui lihtsalt Kristi , on Lagle sõbrants iidsetest aegadest, legendaarne "Kõige Seksikam Naine Maailmas". Aga mina olin teda näinud vaid korra -- aastal 2001, kui NE! tegi proovi Raadil, suvilamajas. Siis tuli sinna ühe korra Lagle kutsel ka Kristi. Ta oli suht väikest kasvu käbliku tüüpi, olemuselt väga Elqita Zenot meenutav tips, väga liikuv, väga jutukas, väga huvitava huumorimeelega tegelane. Igatahes oli väga lõbus ja Anneli Ka:rnil on sellest õhtust ka pilte.
Sõitsime läbi pimeda Võrumaa Põlva maanteel, kui järsku peatasid meid eespool hunnik siniseid vilkureid. Ning rida peatunud autosid. Kobisime välja ja kohe kuulsime tuttavat häält. See oli muidugi Marco Tasane, kes oli meist veidi varem oma seltskonnaga liikuma hakanud. Temaga kaasas oli ka tuttav tarkur Toomas (Endla raba). Marco oli meid nähes väga rõõmus, ta olevat kartnud, et meie oleme mingi avarii teinud.
Tegelikult oli üks autosid vedanud rekka Partsi külas kõige kitsamas kohas külili keeranud. Rekka ümber kakerdas hulganisti purjakil mehi.



Meil tuli ekselda ringi mööda taluteid aga lõpuks see õnnestus. Jõudsime kohale.
CE elab ühes tavalises vanamoelises talumajas keset põlde. Astusime sisse, majas oli juba omajagu rahvast. Selliseid eee... alkoholilembeseid mehed mõned.
Alari Uibo elik Zuboe oli ka vaiksel moel kohal.
Ilmus välja ka ex-Kristi. Mul oli teda päris raske ära tunda, sest ta nägi kuidagi ehmunud välja. Kinkisin talle ühe suure lille ja mainisin, et 10 aastat tagasi kohtusime. C muidugi ei mäletanud. Ta üldse ei olnud eriti kontaktne, vaid sahmis vaikselt ringi ja istus esialgu rohkem tagatoas.
Tema sõber Sebastian van D, 30+ ringis lokkis tõmmu hollandlane, kes oli nädapäevad varem rekka alla jäänud ja kelle jalg oli seest rohke metalliga fikseeritud, tatsas ühe jala peal ringi ja oli silmnähtavalt vägagi vintis. Eelistas istuda võrukatega viinapudeli taga. Kõige legendaarsem machomees, omast arust Lagle "hingesugulane", hoburaudvuntsiga Vants (Olev Taaler), oli juba vägagi käredas meeleolus ja üritas korduvalt minu närve testida. Suhtusin omastarust rahulikult.




Marco alustas omi protseduure, riietus valgesse kitlisse elik hulluarstiks, riietas teisi mehi, ka Vantsi naiseriietesse ja käskis teha ülakehatõmbeid (tulemused olid kehvad).




Mina said ülesande hüüda "HARE KRISTIINA, HAARE HAARE!".
Ma olin saanud veidi limpsi sisse peidetud alkoholi ja see mõjus halvasti. Tuju läks halliks. Vantsi lõugamine käis jube närvidele. C, kes väsimatult ringi sahmis, oli salamisi minuga nõus.
Lagle hoidis ka eemale.
Jõime Laglega kahe peale klaasi haput mahla. Pahurusehoog alguses süvenes hoolega, käisime Laglega isegi autos läbi rääkimas. Aga siis läks mul tuju üles, nagu ka C. Möllasime tema ja Marcoga omapärases shamaaniriietuses C kirevas muusikatoas teknobiidi saatel päris sõgedalt ja käisin korra ka avatud aknast väljas.



Lagle lamas kõrvaltoas voodis ja põrnitses lage. Mu katsed teda ergutada ei kandnud millegipärast vilja.



Suurepärase parodistina Marco rääkis igasuguseid naljakaid lugusid oma elust, eriti kuidas homod on üritanud teda võrgutada. Hiljem oli tal Vantsiga vaidlus Jumala olemasolu üle. Vants oli vana kooli ateist, keda Marco üritas jumala olemasolus veenda. Marco intellektuaalne pale ilmnes veelkord.
Marco hakkas CEga oma kuulsaid fotosessioone tegema. Meie jäime millegipärast kõrvale.
Hiljem läksime Laglega sauna. Pärast üsnakõva kuumutamist läksime alasti mitu korda pimedale põllule jalutama. Mul õnnestus maailma muuta, kaotada silme eest objekte, jätta alles vaid üks. Väga huvitav. Jalutasime veel mitu korda Laglega alasti pimedas öös. Lagle on on seline imeline inimene, kelle kohta saad ikka ja jälle midagi uut teada, kuigi 10+ aastaga peaks nagu ikka selge olema. Lagle võlu on salajane maagia, salajane ajalugu, salajased võimed.
CE ja Sebastian tulid ka. C sahmis suht sõnatult endiselt hoolega aga lõpuks nad Laglega jäid laval juttu puhuma. Masseerisin mõlema labajalgu.
Siis aga Marco sõitis minema, tuli hüvasti jätma, Crystalina hakkas jälle sahmima ja õhkkond kadus.
Magama keerasime Laglega muusikatuppa, kus tekno käis täie rauaga, põrandale.  C käis meid piilumas ja loopis meile vahtralehti kaela.
Lagle jäi magama, mina kuulasin pikali maas muusikat, mis sõitis minust läbi nagu rong.

Hommikul, kui inimesed hakkasid ärkama, sai ka C kõnevõime mõningal määral tagasi, nii et sai natuke juttu aetud, kui ta istus akna peal nagu kellakägu. Sel naisel on mimgi seletamatu magneetiline võlu, isegi siis kui ta on millegipärast sõnaaher. Üritasin teda alalõpmata puudutada. Ta on mõnes mõttes nõid. Mõnes mõttes. Mitte päris.

Vantsiga arutasime, kas hooviesise on üles kündnud sead (S-i versioon) või inimeme (meie uurimistöö tulemus).
Sõitsime Lagle C ja S-ga Meenikunno rappa. Ilus päiksepaisteline hommik. C tegi käsipuudel hommikvõimlemist.
Pildistasime üksteist.








7 comments:

Sol said...

Mulle ei meeldi peod, muusika, tants ja inimesed nii väga.
Saun, öö, pimedus,kahekesiolek, üksindus, mets ja soo on rohkem omad.

mustkaaren said...

Paistab, et te mõlemad ei tundnud ennast klubistiilis pidus kõige paremini.
On veel viimased soojad nädalad teha 1 väike jõematk! V raba. Jõhvikaid on, irw.

Lendav said...

Klassika. Mina vist olen selliste pidude jaoks liiga vana... C pole mind ka eriti enam kutsunud. Sellegipoolest on tore lugeda, et elu käib mõnes mõttes vana moodi edasi, nostalgia...

Aga Elith ei olnud enne Saukas. Sul on valeandmed.

13er said...

Ah mis sa nüüd Anni! Vana...:P C polnud eriti jutukas aga Marco tundis küll suurt huvi, mis on saanud Annist, Annelist ja teistest.

Lendav said...

Ma ei mõelnud vanaduse all mitte eluaastaid, vaid meeleseisundit, mis on teatavasti muutuv suurus. Pealegi on mul ikka veidi võõristus kõige selle suhtes, mida seal seltskonnas meeleseisundi muutmiseks tehakse (tarbitakse).

Fideelia said...

Go Lagle! :D Rinnad vabaks! Occupy everything!

Sol said...

Mulle siiski meeldivad peod. See, et ma igal peol tunnen ühel hetkel vajadust üksinda nurka pugeda ja enda ette põrnitseda on minu täiesti tavaline meeleseisund. Me olemegi Kisiga imelikud, ka ilma alkoholi tarbimata.