Sunday, May 15, 2011

14.05.11 Aktiiv Leevakul ja lapsed maal




Pahurast hommikust hoolimata õnnestus meil siiski kell 11 paiku Leevaku poole liikuma hakata. Leevakul pidi olema mingi süstaslaalom, kuhu Tanel Telq oli meid kutsunud ja sinna planeerisin ka väikese Aktiivi -- mina. Ahti Auväärt ja Katariina Suur. Ahti ja modell Kätlin B läksid ees ära, mina, Lagle ja lapsed sõitsime järele.
Kohal läks Lagle lastega kohe süstaüritust vaatma, mina Aktiivi. Kuigi ma polnud ideest just vaimustunud, kihutasime Ahti autoga Meenikunna rappa. Päikeseloojanu majas pesitses parajasti üks gäng pesuehtsaid rullnokke ja beibesid. Meid nad väga ei seganud. Kõmpisime mööda laudrada keset igavat sood ja tegime natuke pilte. Kätlin B pidas vapralt vastu nii tuulise ilma kui minu vastiku häälega kamandamise.





Siis sõitsime Mustjärve kaldale. Seal on kena laagriplats, mille veeres istus üks auto. Kui me seal pildistasime , ilmus veel kaks, ühest hüppas välja umbes 8 aastane poiss, kes meie järve ääres klõpsimist kiigult mõnuga jälgis. Pildistasime midagi neis majakestes kui ka vesilike seas järve kaldal.


Tagasi sõites märkasime, et Ruusi juures oli tükike sõgedat loodust.

Leevaku lähedal kõrge kalda peale sai suure vaevaga. Aga vist tasus vaeva.


Debütant Kätlin sai selle pika murdmaa-aktiiviga väga hästi hakkama ja vähemalt ta ise väitis, et meeldis.

Leevakule jõudsime kella 16 -- 17 vahel. Lagle oli maruvihane. Tema pidi lapsi hoidma ja ei saanud süstaga sõita. Lahkusime kohe.

Tegin ettepaneku sõita kohe maale vennatütar Lea sünnipäevale. Käisime Lõunakeskusest läbi. Lagle käis kingitust ostmas ja mina lastega läbustasime täiega autos kuulates "Keskpäevatunni" kordust.

Maal oli mõnus. Viive meenutas oma lapsepõlve.



Ja praegused lapsed mürasid.

Lea seljas

Lea oma käte jõudu proovimas

Lenin ja lapsed

No comments: