Wednesday, October 14, 2015

14.10.2015 (kolmapäev) Muusikanõukogu

Täna hommikul viisin lapsed ära. PR jäi siiski koju, Tiia lubas. Mina jäin pärast magama, magasin kl 11-ni. Laiskvorst nagu olen.

Varsti tuli aeg minna "Muusikanõukogu" salvestusele. Jäin uimerdama ja kihutasin välja viimasel hetkel. Siis, Roosi tn. mäest alla kihutades läks kumm nagu tössti tühjaks. No mida veel.
Lontsisin rattaga siis Raekoja platsile, võtsin sealt elektritakso kena naisjuhiga. Kihutasime siis Riia mäele. 3.50, juhuslikult oli mul sularaha. Jäin 6 min hiljaks.
Saate salvestamine oli päris lõbus. Olid siis Saaremets saatejuhina (veits väsinud), Berk  ja Tony Tonni. Berkil ja Tonyl ikka see muusikaviktoriini teema hinge peal, seda nad arutasin kui sisse astusin.
Saade on eetris reedeti ja pühapäeviti (kordus), seega lindistasime. Aga ühes jutis, "lives". Lood ja arvamused. Üldiselt oli nii, et lugude ajal Berk oli omaette ja kirjutas tihedalt oma märkmikku, mina Tony arutasime omavahel lugu, paljud mõtted, enamik isegi, jõudis ka eetrisse. Väga ma vaimutsema ma seekord ei hakanud. Kiirelt rääkisime. Mind häirisid seekord enim vokaalid.
Pärast läksid Berk ja Tony sööklasse Sodiaak, mina hüppasin läbi Overallist, et oma fotokas Canon kätte saada. Tuli välja, et sel polnud midagi viga aga pidin maksma 15 euri diagnostika eest. See, et viga polnudki.  ikka pani mind imestama, et kuidas ikka. Aga oli nii. Proovisime kaamerat ja polnudki viga. Arve kirjutamisel jooksis neil arvuti kokku.
Sodiaakis istusime natuke aega. Ma tellisin isegi friikad. Berk rääkis natuke tööst Kirjanike Majas ja Tony Elleri muusikakoolis. Aga mitte väga pikalt. Neil muusikaviktoriin omavahel teemaks, et kuidas ikka oleks õige jne.
Pärast läksin Kunstikooli, sealt Zeppelini rattapoodi kummi ostma, sealt pangakontorisse ID kaardi koodide järele. sealt Kaubamajja raha automaati söötma, sealt Lutsu rmtkokku (ei olnud seekord midagi tasuta, ainult "Gonörrea"), sealt koju. Tiia oli TT juba ära toonud.
Tiia vaatas õue "Kellegil pole siin käsi otsas" ja siis ma trimmerdasin, uue padruniga, mille jõhv kulus jube kiiresti.
Lapsed kaotasid TV puldi ära.

No comments: