Sunday, February 27, 2011

26.02.11 hurmav eelmäng haletsusväärsele eesti laulule

Külas käis Kaarnate ja Orava järjest pompöössemaks paisuv pere. Mis teha, vana kooli maapere, ihamaru, hooletuse ja karilatsi.
Enne ja pärast olime Laglega nendega solidaarsed, hurmavamalt kirglikumalt kui kaua varem.
Eesti Laulu finaal üllatas paljuski. Eesti staaridel on kehv lavanärv. Publiku ees laulavad üllatavalt kehvalt. Eesti staarid ei osak anda inglise keeles intervjuud. Vananevad staarid on haletsusväärsed.
Parem aus kommertspask kui kui silmakirjalik ja nigel "alternatiivrock".

Laiali on kõik jajajajajaaa.

5 comments:

kaaren said...

höhö.
Minu lapsed ei ole ebakypsete kodumängijate ootamatu õnnetus, vaid igayx on väärt minu inimene. Jah, ka laps on inimene!
Nii et iroonia "toodavad päcikesi, palju lolli liha" on veidi ebatäpne.
Mitu last võib naine elu jooxul saada? 25, exole?
Ma nimelt näen mitte aint ruumi, vaid ka aega. Nii et lapsel on tulevik, ta pole tylikas käkk vanemate yyrikest noorust rikqmas, nagu paljud isegi haritud inimesed väljendavad.
Kahju, et lapsi inimestex ei peeta, vaid millexki, mis segab lahedat, vaba elu, raiskab su raha & aega, & need, kellel on lapsi, on lollid.
Vana kooli, see on õige. Ma kaicen omi, sest postmodernistlik anti- v võlcsociaalne juhtmete ocas elamine jätab inimese probleemide korral hätta, inimesena on sul mõtet ainult siis, q suudad teiste keskel seda olla. Mida teed aga konkreecelt sina siis, q puhkeb nafta- v toiduainekriis & odavat poola toitu enam ei ole?
Rohkem sallivust päriselu vastu, ma vaatan, et pidevalt käib mina-maailma-vastu-värk & teiscugust arvamust omavad inimesed on nõme.

kaaren said...

selle aasta eurulaul oli ocast lõpuni ylimalt pläss.
laulda ei osand ju eriti keegi. ning andetud futukoopiad, maiäss. eelmisel aastal oli jura, a nyyd tundub too võistlus veel tähtede paraadina.
kogux keeegi allkirju sellise lauluvõistluse jaox raharaiskamise lõpetamisex.

13er said...

Rahu Kaaren, see oli lihtsalt mu sõbralik tögamine, tegelt imetlen su võimekust.

kaaren said...

Vot see oli nyyd kyll liig.
Mina & võimekas, höhö.
Võimekas on see, kes midagi teeb.
Kiida iseennast parem, & neid inimesi enda ymber, kes ka igasugu asju teevad.
Aitäh muidugi, et tuletasid meelde asju v tegemisi (eri osqsi), mis praegu kaugemasse tulevikq ootama on pandud.

Sol said...

Ihamaru, Hooletuse ja Karilatsi on siiski parem, kui Viinahavva ja Litsmetsa.