Monday, July 2, 2012

5.06.12 commenius mölluke ja Anna Semerdjiev

Pidin minema lastekasse, et commeniuse projekti ühe osana tehtud jaburate fotode (mingile fotole lapsed tegid järjest omi lisandusi) näituse ülespanemist Tiigi 61 II korruse seinale juhedada, Kohale jõudes nägin kompaklassis internatsionaalset kampa uimaseid eri vanuses noori. Pika aega ei teadnud mida teha. Lõpuks otsustasin sõgeduse kasuks. Otsisin välja värvilise paberi jäätmed ja lasin lastel need koos fotodega suvaliselt seinale kinnitada. Lätlased oli kõige aktiivsemad ja portugaallased. Eestlased tegid tõusvad usinusega. Soomlased jäid cooliks ja tõsiseks. Pärast tegim eestlastega (Nemliher, Paide Tollimägi jt.) paberteibi kaunistusi näole ja riietele. Karl Nemliher tegi kipsinaisele teibist seeliku.

Pärast toimus Tartus ekskursioon. Toomel tuli mu juurde üks lühemat kasvu lõbus soome õpetaja nimega Anna Smerdjiev, kellega läks lõbus jutt lahti.Ta küsis kas ma olen ikka õpetaja. Rääkisime näiteks analoogfotost, tänavanimedest ja vene keelest.

Pärast oli ette määratud lõbus lodjasõit kogu kambaga. Enne seda kasutas Anna osavalt ja lärmakalt mu ratta pakikat odavaks transpordiks lodjani. Lõbu laialt.

Lodjal oli kõik sama lõbus kuni meieni jõudis  kalender lodjapoiste piltidega. Küsisin ettevaatamatult ASi käest "Which one do you wanna f..k" ja sain kohe aru et see oli suur viga.  AS jäi kohe vait kui sukk. Ja oligi kogu nali. Naastes avastasin, et keegi oli ära pätsanud mu ratta korvist mõned tööriistad. Noh , tore! Väntasin tujutult koju.