Tuesday, August 16, 2011

16.08.11 unetu öö ja rahustav töö, äikesepilv, Rivo Rajandu, tänapäeva noored, islam kui kriisireligioon, 80ndate stiilis teadagimiss

Samal ajal kui Lagle magas pärast mitmepäevast väga-väga raju pidu ( s..x, d...s & teknob..t ) nagu mõmisev karuott, olid mul, kes olid sama aja veetnud väikekodanlikult lapsi kantseldades üle paljude aastate tõsised unehäided, s.t. öösel magasin vaid paar tundi (kell 5 --7). Sundmõtted ja paranoiad ei lasknud kuidagi magama jääda, kuigi vahtisin öösel telekast justkui igavaid saateid ("Peale inimesi", "Pandikunnid" Discoverylt), toppisin padja näole, et hapnikku vähem saaks jne. Mul polndu väga ammu sellist jama olnud. Võimalik, et asja halvendas ka pudelitäis palderjanitilku, mida ma masendusmeeleolude leevendamiseks olin hinge alla võtnud (ikkagi 70% alkohol) aga mul on alkoholi bad trip juba olnud, seega tegin joogivalikul vist vea.

Kell 7 olin üleval koos TT-ga, kel samuti polnud und. Ma olin täiesti virge, ergas ja töötahteline. Ja seda oli vaja. Läksingi tööle. Potaprindi näitust üles panema. Tunne olid täiesti OK ja kui kella 15 paiku umbes 30 veidrat kartuligraafika lehte üleval, olin suhteliselt heas tujus. Suhteliselt, kuna tundsin, kuidas emotsionaalselt võib kõik kohe muutuda, hea tuju võib mõne minutiga väga langeda.

Läksin koju, Lagle oli ilus ja päikseline nagu väljas ilm. Tekkis idee lastega Vasula ratastega järve äärde minna. Just ratastega ja ratta järelkäruga, kuna füüsiline töö hoiaks kurjad mõtted eemale. Jõudsime just tartu äärde, kui hiiglaslik äikesepilv taevasse ilmus. Mõtlesime Musta tee bussipeatuses vihma üle elada aga kihutasime kodu poole Maxima poe juurest. Torm sai meid sealt kätte aga sõitsime siiski koju.
Pärast sõitsime autoga ikkagi järve äärde. Rõske ilm ja TT ootamatu hüsteeriahoog tegi mu tuju kehvaks. Meeleolu hakkas langema ja langema ning kui koju jõudsime olin juba mustas augus. Aga õnneks juhtus meid külastama Rivo Rajandu, kes tuli oma pulmavideode järele. Istusime rohelise tee juures ja targutasime. Teemad

1. Tänapäeva teismelised -- internetipõlvkond (Rivo oli -- nagu Lagle -- kristlikes laagrites kasvataja olnud ja teadis): mugav, ei kannata pikki protsesse, ei kuula sõna, on sõnaosavad kuid ei tee nii palju lollusi, kui neist 10 aastat vanemad -- süüdimatu arvutimängupõlvkond, kes ajavad näilise ja reaalsuse väga sagelis sassi.

2. Rockmuusika -- võimsa vaimse potentsiaaliga gospelist väljaarenenud muusikavorm, mile areng sõnumi mõistes on kahjuks raisku läinud.

3 .Inimkonna kriisid -- kõige hullem kriis oli siiski II maailmasõda, hilisem on suht kökimöki.
4. Islam (tõlkes Rahu) -- hoolimata oma nimest kriiside religioon, mis õitseb, kui sootsium on väga ebastabiilne, vajub ära, kui ühiskond stabiliseerub. Seega loku löömine islami pealetungi pärast toodab seda ebastabiilsust ja taastoodab islami edu.

Õhtul organiseerisime PR teise tuppa magama ja jäime üle hulga aja kahekesi. Panime peale Alan Parson Projecti vinüüli ja alustasime teadagimida. 80-ndate stiilis muusika mõjus ootamatult kriglikult, kuigi sünteetiline element mõjus väga huvitavalt, nagu oleksid tegelane 80-ndate "Emmanuellis". ;P




No comments: