Wednesday, March 12, 2014

8.märts 2014 Larpikoll

Oli Helbe ja aguri poja Kaarli sünna, muidugi kutsuti meid Kassinurme pseudolinnamäele. Agur pani suured (mina, Lagle, Helbe ja Helbe sõbrants) foogtideks ja pägarikud Mattise röövliteks. Pidime linnuses kinni hoidma KoluPeri ehk KaisuAnni ja temalt pinnima varanduse asukoha. . Ja mina pidin linnust kaitsma. Sain raske võrksärgi selga.  Blokeerisin kohe linnuse värava ära, nii et röövlid said siseneda vaid äärtest, oli lihtsam valvata. Röövleid polnud keeruline peletada, sageli piisas karjumisest. Üldiselt nad ei taibanud kaheks jaotamist jms. Agur pidi neile kavalamat strateegiat selgitama. Sokutas nad palkseina alt sisse. Algul see ei töötanud, nottisin neid kurjameid hulgi.  Aga Kolu Per ei avaldanud Helbele varanduse kohta ja Lagle koos teise foogtiga lasi end väljaspool linnust maha tappa. Lõpuks eriti väikesed röövlid lõid mu maha.
Peale söögipausi said meist elavad surnud, kolemaskid peas, kes asusid karistusretkele. Piirasime röövlid kinni ja sõime mitu ära, enne kui meid maha löödi.
Pärast tungisid röövlid ka mulle eraviisiliselt kallale ja peksid mind svammist mõõkadega, nii et olin sunnitud nende relvad konfiskeerima.

No comments: