Monday, January 4, 2016

23. detsember 2015 Nadežda surma asjaolud

Suhtlen mitme teadlikuma inimesega ja saan teada Nadežda surmast õõvastavaid asjaolusid. Ta leiti 21. detsembri. hilisõhtul Tartu Kunstnike Maja hoovist tuletõrje trepi küljest... Seega polnud ta mitte aknast alla kukkunud. Enne seda oli ta olnud just Tartu Kunstikooli jõulupeol heas tujus. Teda pidi tuvastama Enn Tegova. Ennul peavad olema raudsed närvid...

Kogu see asi on jahmatav, pehmelt öeldes. NT võis küll viljeleda väga julge väljenduslaadiga kunsti aga olemuselt, iseloomult oli ta üks normaalseimaid inimesi, keda ma üldse tean. Tore, humoorikas. Vajadusel väga pragmaatiline. Väga armastatud. Ja ma tundsin teda aastaid. Ma pole loll, ma tunnen kiiksuga, psühh-probleemidega inimese üsna kiiresti ära. Ja inimesed, keda ma olen tundnud ja kes on teinud enesetapu, on seni alati  olnud mingi tõsise probleemiga. Kas vaimuhaigus, depressioon või raske piinav füüsiline tõbi.
Kurt Cobain oli ka väga normaalne, lahe tüüp ja tappis end ära. Kuid tal oli narkosõltuvus, somaatilised valud, vussis lähisuhted. 
Aga Nadežda -- absoluutselt täiesti arusaamatu juhtum. Absoluutselt.

No comments: