Friday, October 23, 2015

20. oktoober 2015 Ahhaa 2

Parkisin Galaxy Zeppelinei alla ja marssisin Ahhaasse. Soovisin vanu plaane välja printida, et neile märkida uste kohal asuvad "jooskvad mehed". Mul ei õnnestunud. Tülitasin WC lähedal pesitsevat IT-meest Jannot, kes meenutas hämmastavalt Rednar Annust. Janno ühendas mu juhtmega Ahhaa netivõrku ja õnnestus printida. Siis tegin vea, paludes tal vaadata, kuidas malwarega hakkama saada. Janno kruttis mu arvutit ja ütles, "hmmm". Siis ütles, et praegu ei saa hästi aru... Siis kadus. Hiljem avastasin, et ma jälle ei saa printida. Hiljem Janno selgitas, et mu arvutist tuleb "kahtlast liiklust" ja ta lülitas mau sise-Ahhaast välja. Nojah. Liigne avameelsus.
Lõunapausil käies avastasin, et Zeppelini aluses parklas olen saanud 30 euri trahvi aja ületamise eest. No on sead.
Tegin muudkui evak.plaane ja avastasin selle käigus, et Ahhaa keldris asub nn PUNKER, kus asub veider vanamoeline netipunkt, voodi ja bändiprooviruum.


No comments: