Thursday, March 3, 2011

03.03.11 Müürileht ja haiglane piinlikkus


Kell 16 algas Müürilehe kolleegiumi koosolek. Alguses ootasime mitmeid hilinejaid, siis ei saanud juttu jooksma. Helen Tammemäe, Berk ja Eiche arutasid Müürilehe üleviimist inaktiivse MTÜ Kultuuritehas alla. Üllatavalt avameelselt kritiseeriti eelmist lehte (näiteks NELKi artiklit ja koomikseid). Kaisa mainis, et ma olin kunagi parim muusikakriitikuna. Hiljem tuli Indrek Grigor ja siis rohkem juttu jooksma. Pakkusin igasugu asju välja (artiklit kassettidest, Fluxuse filmidest, Tartu vaateid siis ja praegu). Palju rääkisime reklaamist, levitamisest, tellimisest Posti kaudu müümisest Tallinnas (müürikas pidi Tallinnas menukas olema), sest raha on vähe. Jutt kippus hajusaks. Berk loopis inside-info kilde, Helen kirjutas midagi läppi, Kaisa libistas sujuvat juttu, Martin Oja viskas midagi vahele (pidi hakkama filmiasja rohkem arendama). Just siis kui jutt jtäiega jooksma hakkas (2 tundi hiljem), pidin tundi jooksma.



Mus süveneb krooniline piinlikkusetunne. Tunnen end jube kehvasti ja kogu aeg on tunne, et Lagle on teinud olulise vea, kui minuga 1999 kokku jäi. Tal oli palju paremaid võimalusi, vähemalt temaga harmoonilisemaid tegelasi. Poolmuigamisi kujutleme, kuidas ta Tammelinnas elaks.

8 comments:

Morgie said...

Kui ta jäi, siis oli see tema valik ju.
Süümekad jätavad hea mulje teistele, aga ega neist kasu ole.

Sol said...

Ilma igasuguse muigamiseta kujutleme ka seda, et ilma meieta oleksid sa juba kuulus, legendaarne ning elaksid Tallinnas, kui mitte njuujorgis.
Ma arvan, et Tammelinnas oleksin ma juba igavusse surnud.

kaaren said...

Höhö, Sol. Tammelinna ei satu igayx.
Ma olen niigi promenentne, qna seal elavad mu ämm (kes kangekaelselt ei loobu oma viimase 34 aasta tööst ega myy oma maja, mis talle ilmselgelt raske pidada on) ning nö ihuautoparanda ja (ämma naaber, kes teab, q raske on ennast edukax inimesex yles ehitada, seetõttu on viisakas inimene)
98% on sinna majad ostnud uusasukad, kes ongi pangalaenu kytkes & muust nad vist mõelda ei jaxa.
Niiet tappev igavus jah.
Margus, rakenda oma mehelikq loogikat, mina rohkem ei vihja. A ole positiivsem ning näe ka teise osaniq vajadusi. Sest pere on kõigepealt siiski majanduslik & juriidiline kehand e yhisettevõte, mitte meessoost isiqte tausta- & teenindussysteem.

13er said...

Ma võin igast asju rakendada aga kui tulevad karmid enekriitika hood, siis ei aita miski. Ja neid võivad vallandada ka väga tühised asjad.

On minu kohta käivaid hinnaguid, mida ma saan teada kolmandate isikute kaudu, mida lähedased ei taha öelda. See on kahjuks sageli rohkem tõde, kui lähedaste inimeste omavaheline PR.

Morgie argument ei maksa mulle midagi, sest tean, et paljusid valikuid tehakse sageli oma nõrkuste pinnal. Need on näiteks otsustusvõimetus, muganemine, ebameeldivate asjade edasi lükkamine jne.

kaaren said...

Kas sind lohutab termin Johari aken? -
On asju, mida me ei näe & näha ei taha. Selle vastu avitab sygav patukahecus koos lunastavate tegevustega.
Sul on ilmselt erialane masendus. Siis käib kõik muu ka närvidele.
Pluss kõikehävitav masu enne enneolematut heaolu, irw.

13er said...

Te ei saa aru.

kaaren said...

Ka sina ei saa aru.
Vingud.

Morgie said...

Muidugi me ei saa aru! Inimestevaheline mõistmine käib alati läbi mitme filtri - inimese isikliku maailmapildi filter - situatsiooni filter - harjumuste filter - sotsiaalne ja rollifilter (ntks nii: ta on minu abikaasa, järelikult reageerib ta nii-) ja samad filtrid korduvad teisipidi ka teisest otsas.

Aga kas sina saad tegelikult aru?